Rozświetlenie & krycie | KOBO professional

20:31:00

Przychodzę do Was z recenzją najnowszych korektorów od KOBO. Jeden jest rozświetlający, a dwa są kryjące. 
Szczerze mówiąc, nigdy nie lubiłam sobie rozjaśniać obszaru pod oczami - wiem : mój błąd, ponieważ czułam, że skóra w tym miejscu będzie obciążona, a ja nie lubię uczucia, iż coś mi "ciąży" na twarzy, dlatego nawet cały makijaż robię stosunkowo delikatny aby nie przeciążać nim buźki. Oczywiście korektorów kryjących używam, gdyż mam cerę z niedoskonałościami - czasem mniejszymi, a czasem większymi - i chcę je zamaskować, może nie w jakiś przesadny sposób, ale tak aby nie były zbyt "rzucające" się w oczy i aby zachować tę lekkość w makijażu. 
Czy jednak przekonałam się do rozświetlania skóry pod oczami ? Czy korektory sprawdziły się w powierzonej im roli ? Zajrzyjcie dalej.


ILLUMINATE COVER STICK
To korektor rozświetlający pod oczy, który usuwa oznaki zmęczenia i tuszuje cienie. Produkt znajduje się w formie sztyftu. Konsystencja jest przyjemnie kremowa i co najważniejsze - dla mnie - nie obciąża obszaru pod oczętami! Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego kosmetyku, ponieważ - tak jak wspomniałam wyżej, nie lubię uczucia "obciążenia" pod oczami, ale jak użyłam korektora pierwszy raz, to sama nie dowierzałam, że spodobał mi  się efekt nim uzyskany. I tak już parę razy zrobiłam makijaż przy jego użyciu. Mogę stwierdzić, że jednak na większe wyjścia, albo i na mniejsze typu : kino, itp., będę go używać :) 

PERFECT COVER STICK
Jest to korektor kryjący drobne i te większe niedoskonałości cery. Zamknięty jest w formie sztyftu. Jego konsystencja jest kremowa i bardzo lekka. Powiem, że naprawdę świetnie radzi sobie z moimi niedoskonałościami cery, myślę, że chyba nawet lepiej niż uwielbiany przeze mnie kamuflaż z Catrice, który używam namiętnie od ponad roku. 









You Might Also Like

3 komentarze

  1. No i kolejny fajny produkt Kobo!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Upss .. ja je też dostałam prze pomyłkę zamiast lakierów ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam je w sklepie i niestety dla mnie są zbyt widoczne i takie jakby suche.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com