Stylograf | Born Pretty Store

16:54:00


Stylograf, to przyrząd do rysowania, pisania po paznokciach. Wygląda jak zwyczajne pióro, ale oczywiście nim nie jest. Nie ma w nim żadnych wkładów z tuszem, po prostu trzeba zamoczyć końcówkę stalówki w rozcieńczonej farbce akrylowej i można malować wszystko co tylko wpadnie nam do głowy, a mani przy okazji będzie niepowtarzalne.



Stylograf przyszedł do mnie zapakowany w plastikową tubę, którą widzicie na zdjęciu. Założoną miał już stalówkę do malowania, we wnętrzu jego rękojeści znajdowało się pięć końcówek do robienia kropek w różnych rozmiarach. Przyrząd nie jest ciężki i ładnie leży w dłoni, więc nie ma problemów przy robieniu nim wzorów na paznokciach. Podoba mi się jego design, jest naprawdę stylowy, elegancki. Myślę, że znajdzie wiele swoich zwolenniczek :) Na końcu możecie zobaczyć jakie wzory udało mi się nim namalować.



Stylograf znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena stylografu to 7.48$, ale BPS często ma promocje, więc można go kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.







Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .



You Might Also Like

3 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com