1STEP - manicure hybrydowy z Nails Company!

00:21:00


Witajcie!
Jakże nasze życie staje się łatwiejsze podczas wykonywania manicure, kiedy nie jest nam potrzebny clean'er do przemycia warstwy lepkiej, ponieważ jej nie ma. Dzięki lakierom hybrydowym Nails Company z serii 1STEP, nie musimy na zakończenie całego procesu tworzenia stylizacji paznokci przemywać ich odtłuszczaczem. I chciałabym pokazać Wam jeden z piękniejszych kolorków tejże serii. Zapraszam dalej...




Jeden krok do szybkiego manicure
One Step to najnowsza linia lakierów hybrydowych 3 w1, bez warstwy dyspersyjnej, łatwy w aplikacji, szybki do ściągnięciu removerem do hybryd.
Sposób użycia:
Aplikujemy produkt na naturalna płytkę 1 lub max. 2 warstwy (przed nałożeniem zaleca się wytrawić płytkę preparatem typu Primer). Czas utwardzania w lampie UV- jedna warstwa 2 min, 2 warstwy 3-4 min, w lampie LED 30 - 60 s.( w zależności od mocy żarówek LED).
One Step nakładamy na krótkie PAZNOKCIE.
Czas aplikacji to ok. 10 min . 

Bardzo polubiłam ten kolorek jak i lakier z tej serii, ponieważ naprawdę ułatwia cały proces wykonywania manicure. Odcień przypadł do gustu również moim klientkom, z czego ogromnie się cieszę :) Dzisiaj jednej z nich zdejmowałam go po miesiącu noszenia(!), był bez żadnych odprysków, otarć, widniały jednak odrosty rzecz jasna, które po tak długim czasie były dosyć spore ;) 

Lakier zamknięty jest w białej, szklanej buteleczce o pojemności 6 ml. Wartość produktu to 35 zł, uważam, że jest w stu procentach godzien takiej ceny, gdyż Nails Company oferuje nam naprawdę jedne z lepszych produktów na rynku. 

Z produktem pracuje się naprawdę przyjemnie. Łatwy w aplikacji, nie zalewa skórek i pięknie się błyszczy. Do pełnego krycia potrzebuje jednak trzech cienkich warstw. Poniżej pokażę Wam zdjęcia dwóch stylizacji z jego użyciem. Na pierwszym zdjęciu lakier położony jest na naturalnej płytce w ilości dwóch warstw, a na drugim zdjęciu zaaplikowany jest na żelu w ilości trzech warstw. 

Jak Wam się podoba? :) 





You Might Also Like

5 komentarze

  1. bardzo mi się podoba, kolorek mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień :) a na dodatek takie piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam słabość do czerwieni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdobienie, jestem pod wrażeniem :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com