Co przypadło mi do gustu ?

00:00:00


Witajcie!
Niestety przez ostanie 1,5 tygodnia byłam mniej aktywna w blogosferze, ponieważ męczyłam się z chorymi zatokami i jeszcze dodatkowo miałam wyrywany ząb i wszystko zbiegło się na raz, więc nie miałam siły kompletnie na nic. Jednak w końcu antybiotyki zaczęły działać i już mogę w pełni powrócić do pisania, komentowania! 
Tym razem miałam możliwość aby złożyć zamówienie w internetowym sklepie CNDirect.com w ramach współpracy. Wybrałam rzeczy, które od razu wpadły mi w oko i są naprawdę praktyczne, nie będą leżały nieużywane. 

Zapraszam do zapoznania się z moimi wyborami oraz ceną każdej z rzeczy :)





You Might Also Like

5 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com