Glam lashes | KOBO Professional

00:17:00


Witajcie!
Przychodzę do Was z recenzją tuszu do rzęs marki KOBO Professional. Tusz to typowy czarny klasyk. Jeżeli chcecie wiedzieć jak się u mnie sprawdził, to zapraszam do dalszej lektury posta.


Tusz ma zwykłe opakowanie, które nie przyciągnie rzeszy kobiet. Posiada tradycyjną szczoteczkę, dużych rozmiarów(jak dla mnie). Produkt jest bardzo suchy, na rzęsach pozostaje tylko jego poświata. Nie wydłuża, nie pogrubia, osypuje się w ciągu dnia. Osobiście, nie skuszę nigdy na niego w drogerii. Ja lubię kiedy na rzęsach tusz jest jednak widoczny, rzęsy są pogrubione i wydłużone, a ten kosmetyk niestety nie spełnia moich wymagań, niemniej jednak nie wykluczam, że komuś może przypaść do gustu :) 






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Oj nie sprawdziłby sie u mnie. Tak sadze po Twoim opisie:) bo tez lubie jak tusz jest naprawde widoczny na rzesach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę tusze z silikonowymi szczoteczkami o nieco bardziej płynnej konsystencji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go chyba w naturze za 1 zł przy zakupach za 50 zł, kupiłam za powyżej 50 zł, zapytałam o tusz i Pani powiedziała, że już się skończył.. ;/ No, ale widzę, że nie mam czego żałować. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę silikonowe szczoteczki :)

    Tusze Kobo mnie nie przekonują... Używam właśnie jednego i jest taki sobie, chociaż na początku byłam z niego zadowolona... Nie wiem co o tym myśleć...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com