Manicure hybrydowy GELIQUE | Nails Company

15:47:00


Witajcie!
Dzisiejszego dnia przychodzę do Was z recenzją lakierów hybrydowych marki NAILS COMPANY. Pokażę Wam dwa kolorki, oba są intensywne, ale jeden to zdecydowany neon :) Jesteście ciekawe mojej opinii oraz tego jak lakiery prezentują się na pazurkach? To zapraszam do dalszej części posta.



Lakiery zamknięte są w białych, szklanych buteleczkach ze złotą nakrętką. Mają pojemność 6 ml i ich koszt to około 35 zł. Hybrydy są naprawdę świetnej jakości. Trzymają cały miesiąc bez odprysków i utraty połysku - oczywiście wiadomo, że odrost jest spory po takim okresie czasu. 

Jeżeli chodzi o ich konsystencję, to jest średnio gęsta, jednak nie przeszkadza to w aplikacji, a wręcz przeciwnie, nakładają się wyjątkowo przyjemnie i sprawnie. Nie wylewają się na skórki.
SENSUAL COLOR jest jednak bardziej kryjący niż INDIAN PINK, ponieważ ten pierwszy wymaga tylko dwóch cienkich warstw do pełnego pokrycia, a drugi zaś potrzebuje trzech warstw, w tym jednej grubszej.  

Przyznaję, że bardzo polubiłam lakiery hybrydowe Nails Company i na pewno będę w nie inwestować :)














You Might Also Like

8 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com