Moje zamówienie ze sklepu BangGood.com

08:36:00



Witajcie!

Tym razem przychodzę do Was aby pokazać co zamówiłam ze sklepu BangGood.com . Oczywiście jedna z rzeczy, to taka bez, której żadna kobieta nie wyjechałaby na wycieczkę, wyjazd służbowy, itp., dwie pozostałe rzeczy są mniej niezbędne. Jeżeli jesteście ciekawe moich kilku słów na temat zamówionych rzeczy, to zapraszam dalej.



Wybrałam sobie trzy rzeczy, które chciałam po prostu mieć. W pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na kosmetyczkę, ponieważ nadszedł czas aby starą wymienić na nową, postanowiłam wybrać sobie w miarę dużą kosmetyczkę, ale chciałam aby nadal bez problemów mieściła się w torebce. Padło na podwójną, materiałową przypominającą kuferek. Przyznam, że jest naprawdę pojemna i mogę ją wszędzie ze sobą zabrać. Jestem ogromnie zadowolona.

Kolejną rzeczą była szczotka " kokówka " , służąca do tapirowania lub wygładzania włosów, które są dosyć mocno spięte u nasady. Jak będzie się sprawdzać - nie mam pojęcia, na razie próbowałam jej tylko jeden jedyny raz i nawet w miarę fajnie się nią pracowało. 

Ostatnią rzeczą jest żel do zdobień na paznokciach. Na razie nie wiem jak się za niego zabrać, ale jakoś dojdziemy do wprawy :) Jak dla mnie - osoby, która zajmuje się stylizacją paznokci - jest to przydatna rzecz.









You Might Also Like

15 komentarze

  1. Kosmetyczka wpadła mi w oko :)

    Poklikałam i zapraszam do mnie :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką szczotkę z Remingtona ;) Jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczotki jestem ciekawa, bo jeszcze się z taką nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka bardzo fajna i w modne kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ostatnio te kosmetyczki na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam strony. Komsetyczka fajna! Pojemna ;)
    Szczotke pierwszy raz taka widzę ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szczotka jest do tapirowania, o ile się nie mylę?
    Przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż to za ciekawa szczotka? Wygląda przedziwnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten żel. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kosmetyczka, a sklepu nie znam... jeszcze haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładna ta kosmetyczka, choć ja mam już ich pełno więc pewnie bym sie nie zdecydowałam :) Takie szczotki jakoś mnie nie przekonują... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta "kokówka" mnie zainteresowała :)

    Poklikałam, poklikasz też u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com