Moje zamówienie ze sklepu CNDirect.com

17:29:00


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was, aby pokazać co ostatnio zamówiłam z internetowego sklepu CNDirect.com . Wybrałam sześć rzeczy : dwie czapki, dwa zegarki, portfel oraz pędzel do nakładania podkładu. Czy rzeczy sprostały moim oczekiwaniom ? Czy są dobrej jakości ? Jeżeli chcecie to wiedzieć, to zapraszam do dalszej części.



Jak już wspomniałam powyżej, zamówiłam kilka naprawdę fajnych i przydatnych rzeczy. Czapki zamówiłam z myślą o sobie i o mojej mamie. Brązowa z dużym, włochatym pomponem jest właśnie dla mojej mamy, której ogromnie podobają się takie czapy. Jest ona z cienkiej wełny, rozciąga się i dopasowuje do kształtu głowy, trzyma się na włosach cały czas, wygodna w noszeniu.

Bordowa, to typowa czapka "skarpeta", zamawiałam ją z myślą o sobie, ponieważ lubię taki styl. Czapka jest na swój sposób luźna, ale świetnie trzyma się na głowie, jest tak delikatna, że wcale nie czuć jej na sobie, jestem z niej ogromnie zadowolona.

Kolejną zamówioną rzeczą jest duży, brązowy portfel, który bardzo spodobał mi się na stronie sklepu. Jest on poręczny i pomieści się w nim wszystko to, co powinno się znajdować w portfelu.. a nawet więcej. Również uwielbiam.

Następnie wybrałam dwa zegarki, które wyglądają naprawdę pięknie. Jeden jest elegancki, a drugi nadaje się do jakiś luźniejszych stylizacji, oba bardzo przypadły mi do gustu i jestem zachwycona.

Ostatnią zamówioną rzeczą jest pędzel do podkładu typu " duo fiber ". I tak, to jest naprawdę duo fiber! Jest bardzo lekki i wygodnie trzyma się go w dłoni. Nie chłonie dużo podkładu, a wręcz przeciwnie. Świetnie rozprowadza podkład na twarzy i nie pozostawia smug. Zdecydowanie będzie on moim ulubieńcem tego roku:) 












You Might Also Like

6 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com