Real Techniques Collector's Edition | BangGood.com

14:47:00


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pędzelków, które otrzymałam w ramach współpracy od internetowego sklepu BangGood.com . Do wykorzystania na zamówienie otrzymałam voucher o wartości 10$, więc wybrałam zestaw pędzli. Na przesyłkę czekałam miesiąc, myślę, że jest to standardowy czas w jakim przychodzi do nas paczka z Chin :) 
Pędzelki na zdjęciach w sklepie internetowym nie miały żadnej nazwy na sobie, typowe pędzle "no name", ale kiedy otrzymałam je w oczy od razu rzuciło się plastikowe opakowanie z informacją, że są to pędzle Real Techniques COLLECTOR'S EDITION(klik). Hmm pomyślałam sobie "pewnie to kolejna słaba podróbka słynnych sióstr Chapman", alee.. zdziwiłam się, jak solidnie, porządnie są one wykonane! Naprawdę. Włosie jest naprawdę dobrze ścięte w każdym pędzlu, idealnie osadzone w skuwce oraz bardzo miękkie, napisy są bez zarzutu, czarne, gumowe zakończenie trzonka w każdej jednostce jest solidnie osadzone i nie odchodzi, nie odkleja się.



SCULPTING BRUSH
Pędzla tego używam do konturowania twarzy oraz do nakładania podkładu, ponieważ jego włosie jest w miarę krótkie i idealnie zbite, więc nadaje się do obu funkcji, które u mnie sprawuje. Jestem z niego zadowolona. 

FAN BRUSH
Pędzelek przeznaczony jest do nakładania rozświetlacza na szczyt kości policzkowych. Powiem Wam, że naprawdę go pokochałam, ponieważ tak przyjemnie nakłada się nim tego typu kosmetyki! Jest to typowy duo fibre. Nie miałam jeszcze w swojej kolekcji pędzelków do makijażu, typowego do rozświetlania i jestem teraz ogromnie zadowolona :) Jest genialny!

SETTING BRUSH
Tego pędzelka używam do nakładania pudru pod oczy oraz do konturowania noska. Spisuje się naprawdę fajnie w jednej i w drugiej roli. Z niego również jestem bardzo zadowolona i wiem, że będę używać go często :)


Pędzelki są tak dobrze wykonane i tak świetnie współgrają z kosmetykami, że naprawdę mam dylemat czy są to oryginały, czy też idealne podróbki. Naprawdę nie odpowiem Wam na to pytanie, ponieważ jest zbyt "trudne". Oglądałam w internecie dużo zdjęć oryginalnych pędzli RT Collector's Edition i powiem Wam, że przyglądałam się uważnie i choćbym chciała to żadnej różnicy nie znalazłam. Jednak pytanie o oryginalność, zostawiam bez odpowiedzi. 

Zapraszam do zapoznania się z dokładną ceną zestawu tutaj : BRUSH-klik




You Might Also Like

10 komentarze

  1. O kurczę, też bym się nie spodziewała, że z Chin mogą być aż tak dobre pędzle. :) Muszę je zobaczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak po dłuższym sprawowaniu ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia czy to oryginał czy nie, ale pędzelki prezentują się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają bardzo ciekawie :) Są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki bardzo fajne :) też chciałabym je mieć :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że ja jestem ogólnie bardzo zadowolona z tych podróbek RT. Te wyglądają kosmicznie i jak już zwykłe RT mi się nie podobają, tak te to już nadmiar ''brzydoty'' =D Ale nie powiem, chętnie bym i te przygarnęła, mimo że ta stylistyka wybitnie mi nie podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że sam ich wygląd zachęca do kupna, to jeszcze pochlebna opinia, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówiąc szczerze to nie widać różnicy między oryginałami, a nimi więc może dobrze trafiłaś. Z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com