The One | Nails Company

12:12:00


Witajcie!
W ten jakże zimny dzień przychodzę do Was z recenzją przecudownego balsamu do ciała firmy Nails Company, który otrzymałam przed świętami i mogę już co nieco o nim powiedzieć. A więc przejdźmy do dalszej części. 


Balsam inspirowany nutą zapachową Paco Rabane Lady MILLION.
The One zabiera nas w podróż dzięki którym odkrywamy nuty zapachowe gorzkiej pomarańczy, maliny, jaśminu , gardenii , neroli ambry z dodatkiem paczuli. To balsam dla kobiety pełnej energii, wyzwolonej, patrzącej na świat przez różowe okulary. 


Szczerze to nie mam pojęcia jak pachną perfumy PR Lady Million, ale ten balsam jest niesamowity! Jeszcze nie miałam w swoich zasobach tak pięknie pachnącego kosmetyku do pielęgnacji ciała.
Balsam jest naprawdę wydajny. Używam go już od okresu przedświątecznego- czyli prawie miesiąc, i nie widać wielkiego ubytku ( może z dwa centymetry patrząc na opakowanie).
Szybko się wchłania, zapach utrzymuje się na skórze naprawdę długo!
Polecam serdecznie ! :)






You Might Also Like

4 komentarze

  1. o matko! kocham te perfumy! ten balsam też bym z całą pewnością polubiła:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy, sama nie lubię balsamów silnie perfumujących ciało, ale tego jest to głównym celem poza nawilżaniem :) jeżeli pachnie jak perfumy to podoba mi się ta myśl!
    Fajnie, że jest wydajny, po miesiącu używania można już wiele stwierdzić :) Dobrze, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com