Czy to naprawdę działa?!

22:18:00


Witajcie ponownie!
W tym wpisie pokażę Wam hybrydę zmieniającą kolor pod wpływem temperatury! Kolekcja moich hybryd zaczyna się powiększać, więc i takich cudactw nie może w niej zabraknąć! Jesteście jej ciekawi? Zapraszam dalej.





Otrzymujemy produkt zamknięty w czarnej, szklanej buteleczce z czarną, matową nakrętką. Hybrydy mamy 10 ml. Producent obiecuje nam, że hybryda będzie zmieniała swój kolor zależnie od temperatury. Rzeczywiście lakier zmienia swoją barwę. Kiedy jest zimno ma mocny, głęboki kolor ciemnego fioletu, a kiedy jest zimno robi się neonowy róż.Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jaki efekt nadaje tenże lakier, znajduje się on na serdecznym i środkowym palcu :)

Produkt fajnie utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje podczas noszenia na paznokciach. Malując nim płytkę nie stwarza żadnych problemów, dzięki szerokiemu pędzelkowi nakłada się bardzo wygodnie.

Hybrydę znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena preparatu to 8.92$, ale BPS często ma promocje, więc można go kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.




Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .



You Might Also Like

1 komentarze

  1. ciekawe :P ja miałam kiedyś lakier taki zwykły, ale problemem było jego prześwitywanie i brak zastygania :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com