Dobre hybrydy za grosze ? Tak!

22:13:00


Hej!
Tym razem chciałam pokazać Wam hybrydy, które pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Będą to dwa fajne kolorki, neonowy róż oraz szmaragdowy. 
Lakiery mają wykończenie matowe, są dosyć lejące. Ich pigmentacja jest jednak tak dobra, że w zupełności do pokrycia płytki paznokcia wystarczyłaby jedna grubsza warstwa, ja jednak pokrywam pazurki dwoma cienkimi. 

Pomimo tego, że są to tak naprawdę chińskie hybrydy, są one naprawdę dobrej jakości i są godne uwagi. Każdy może pomyśleć "aa chińskie to do ...", ale tak nie jest są to moje kolejne hybrydy z teggo sklepu i jestem z nich niesamowicie zadowolona!






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Chińskie nie znaczy złe, już nie raz się o tym dowiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt,uważa się że jak coś chińskie to beznadziejne ;) Ale czasami właśnie znajdują się jakies cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nieźle! A jakiego topu i bazy do nich używasz? Jak tam z trwałością w porównaniu np. do Semilac? :) Może się skuszę na pare kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle ten szmaragdowy jest piękny *.*

      Usuń
  4. cudowne kolorki, ale ja wolę jednak Semilac :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com