Lakier hybrydowy 3w1 | Cosmetics Zone

14:39:00

Hej!
Tak jak obiecałam, w tym poście zaprezentuję Wam lakier hybrydowy z serii 3w1 Cosmetics Zone. Będzie to odcień M139, ciemny fiolet, jeden z nowych kolorów hybryd bez przemywania. Jeżeli jesteście ciekawi tegoż produktu oraz stylizacji z jego użyciem, to zapraszam do dalszej lektury posta. 


Kolor lakieru jest przyjemny dla oka. Świetnie prezentuje się na pazurkach. Pomimo swej rzadkiej konsystencji nie zalewa skórek. Przyjemnie rozprowadza się po płytce paznokcia. Odcień jest naprawdę nasycony, pełne pokrycie uzyskałam przy nałożeniu trzech cienkich warstw. 
Całą stylizację wykonałam na naturalnych paznokciach klientki.

Produkt dostępny jest TUTAJ-klik


















You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ciekawie prezentuje się ta muszelka :)! Uwielbiam lakiery hybrydowe! Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszelka świetnie wygląda ;) za fioletami nie przepadam, ale do tego niebieściaka świecą mi się oczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com