Manicure hybrydowy na każdą kieszeń ? Tak, z Cosmetics Zone. / Pastele [OGROM ZDJĘĆ!]

12:30:00


Witajcie!
Post o hybrydach Cosmetics Zone miał pojawić się już wczoraj wieczorem, niestety przez swoje obowiązki nie mogłam tego zrobić i za to Was ogromnie przepraszam! Dzisiaj jednak wszystko nadrobię. W tym poście pokażę Wam zwykłe lakiery hybrydowe CZ oraz bazę pod nie, natomiast już w kolejnym artykule pojawi się produkt z serii 3w1. Jeżeli jesteście ciekawe produktów to zapraszam do dalszej lektury posta.

Na pierwszy ogień pójdzie przepiękny, pudrowy CANDY FLOSS PST21. Kolorek jest naprawdę przepiękny i świetnie prezentuje się na paznokciach. Nie sprawia problemów podczas aplikacji, nie zalewa skórek pomimo swej rzadkiej konsystencji. Świetnie się sprawdzi w stylizacji zarówno krótkich jak i długich paznokci. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw, pierwszej grubszej i dwóch naprawdę cieniutkich. (Oglądając zdjęcia stylizacji z użyciem tegoż kolorku, zauważycie dłonie mojej mamy. Proszę nie komentować, że paluszki są krzywe, ponieważ mama choruje a tutaj chodzi tylko i wyłącznie o pazurki, które mimo wszystko ma ładne :) Pisząc to nie liczę na współczucie, po prostu chcę żeby wszystko było jasne :) )
Kolor dostępny jest TUTAJ-klik

Jako drugim, zajmę się kolorkiem BLUE EQUATORIAL PST7. Jest to prześliczny, niebieski, neonowo-pudrowy odcień. Genialnie wygląda na dłoniach i z daleka rzuca się w oczy. Również jak poprzednik, nie sprawia problemów podczas aplikacji, nie spływa na skórki i pięknie się rozprowadza. Do pełnego krycia lakierem, potrzebowałam trzech naprawdę cienkich warstw. Produkt jest mocno napigmentowany.

Kolor dostępny jest TUTAJ-klik


Teraz zajmiemy się bazą. Ma ona specyficzny, taki kwaśny zapach. Rozprowadza się naprawdę sprawnie i nie spływa z płytki paznokcia. Hybrydy aplikowane na bazę, świetnie się na niej utrzymują i również nie spływają . 

Baza dostępna jest TUTAJ-klik






































You Might Also Like

9 komentarze

  1. Już od dłuższego czasu zamierzam je kupić i wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy nie miałam żadnego kosmetyku, ale turkus wygląda bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są to fioletowe! ja tez przerzuciłam się na CZ po uczuleniu na Semilacu. Jeszcze ich nie używałam, na razie czekają w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blekitny kolorek dla mnie po prostu magiczny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki, ale jakoś tak jestem przyzwyczajona do hybrydek semilac, że póki co nie zamierzam zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com