Parafina na zimno? Hmm czy naprawdę zadziała na spierzchnięte dłonie?

12:52:00


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z małym opóźnieniem, ponieważ ten post planowałam zrobić już w czwartek lub piątek, ale niestety szkoła oraz sprawy związane z pracą troszkę mnie wykluczyły. Jednak z dniem dzisiejszym przyszła odrobina luzu, więc mogę w końcu zrealizować, to co miałam już dawno zaplanowane.



Pokażę Wam i opiszę parafinę na zimno marki Nails Company. 
Opakowanie: Plastikowe, przeźroczyste z czarną zakrętką. Jest bardzo solidne, dobrze się zakręca. Wygodnie leży w dłoni. Dzięki temu, że jest ono duże, nie ma problemu z wydobyciem produktu.
Pojemność: 150 ml.
Opis producenta
 Parafina w sposób kompleksowy regeneruje skórę dłoni, stóp i całego ciała. Zabieg parafinowy zapobiegnie wysychaniu i pękaniu skóry oraz zniweluje uczucie szorstkości i napięcia. Sprawi, że skóra będzie dogłębnie nawilżona, miękka i elastyczna oraz zabezpieczona przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
Sposób użycia:
Na oczyszczone i osuszone ciało nanieść kryjącą warstwę parafiny. Zmyć po około 20 minutach. W celu uzyskania lepszego efektu po nałożeniu parafiny przykryć to miejsce na ciele folią lub pozostawić parafinę na ciele na dłuższy okres czasu, np. do rana.
 Moja opinia : Można by pomyśleć, że parafina będzie sprawdzać się tylko na ciepło. Bardzo byłam ciekawa właśnie tego produktu odkąd NC wypuściło go w wersji na zimno. Czy parafina zdała egzamin? Otóż tak! Użyłam jej na sobie już dwa razy i raz na mamie. Obie jesteśmy zachwycone jej działaniem. Ostatnio miałam problem tylko z prawą dłonią, skóra na niej była dosyć mocno przesuszona. Nałożyłam na dłonie sporą warstwę kosmetyku i owinęłam folią oraz kocykiem na godzinkę. Po kilku minutach odczuwałam już ciepło i działanie parafiny w najbardziej suchych miejscach. Po zmyciu dłonie były naprawdę solidnie nawilżone i delikatne.
Cena : 29.90zł










You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie przepadam za parafiną w kosmetykach... :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie stosowałam parafiny, nie znam firmy, ale coś na suche dlonie by mi sie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że parafinę można również stosować na zimno, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam taka tyle, ze z bielendy, ale raczej nie skusze sie na nia ponownie ;/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com