Pędzel idealny.

22:12:00


Witajcie!
Tym razem chciałabym pokazać Wam pędzel idealny, idealny dla mnie, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie każdemu może on przypaść do gustu. Puchacz pochodzi ze sklepu ladyqueen.com



Pędzel jest ogromny! Nakłada się nim świetnie podkład jak i puder. Nie pochłania produktów, jak to lubią robić pędzle. Ma bardzo miękkie włosie, które się nie sypie! Design jest bardzo prosty, lecz na swój sposób elegancki. Przyda się osobom, które swój makijaż robią w pośpiechu, ponieważ można nakładać nim w zasadzie każdy produkt, od płynnego po sypki. Jestem z niego ogromnie zadowolona! I jeżeli wiem, że mam mało czasu na make up, to sięgam właśnie po niego.
Pędzel znajdziecie TUTAJ w cenie 7$. 





Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Podobny ostatnio kupiłam do nakładania cieni i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, jest taki puchaty. Ja już mam tyle pędzli, że jak na razie dosyć, chociaż wszystkie mnie kuszą. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchacz wydaje się bardzo fajny :D ale obecnie mam juz i tak wystarczającą ich ilość.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com