Przydatny gadżet do nakładania ozdób na paznokcie

14:08:00


Witajcie!
Znowu przychodzę z postem :) pojawi się ich kilka, a to dlatego, że chcę nadrobić blogowe zaległości, których ostatnimi czasy sporo się nazbierało przez brak czasu i chęci pisania. W tym poście chciałabym pokazać Wam gadżet przydatny do nakładania różnych ozdób na paznokcie, a jest nim nic innego jak szpiczasta, ostra, metalowa pęseta, która teoretycznie powinna służyć do aplikacji sztucznych rzęs metodą 1:1, 2:1, itd.. Jest ona wykonana naprawdę porządnie i z dobrego materiału. Świetnie leży w dłoni. 

Produkt znajdziecie TUTAJ na stronie sklepu ladyqueen.com w cenie 4.05$.






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 




You Might Also Like

5 komentarze

  1. zastanawiałam się właśnie nad tym albo nad kredkami z woskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajny mi by się podobał do sztucznych rzęs tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się fajnym narzędziem :D ja potrzebowałabym czegoś podobnego, ale do klejenia rzęsisk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie wykonuję zdobień paznokci, więc dla mnie rzecz zbędna:P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com