Są mi po prostu potrzebne ...

22:43:00


W ostatnim poście pokażę Wam tylko coś co jest mi ogromnie potrzebne w codziennej pracy, a mianowicie tipsy. Na co dzień zajmuję się stylizacją paznokci. Co prawda nie każda Pani chce na tipsie, ale wolę mieć je w zapasie :) 



Oczywiście rozmiarówka jest taka sama jak w każdych tipsach, czyli od 1 do 10. Tipsiaki są naprawdę delikatne i .. hmm.. miękkie(?), a więc takie jak ja osobiście lubię, ponieważ fajnie mi się na takich pracuje. Bez problemu możemy je dopasować do paznokci klientki.

Każdy rozmiar przychodzi do nas spakowany w osobny woreczek zapinany na zatrzask. 
Cóż jeszcze mogę napisać o tipsach? Naprawdę fajnie współpracują z klejem i płytką paznokcia, mają świetnie wyprofilowany tunel, dzięki któremu idealnie przylegają do paznokcia.

Produkt dostępny TUTAJ .




Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Od dawna Cię obserwuję ^_^. Nie wiedziałam, że na codzień zajmujesz się stylizacją paznokcia. Nigdy nie potrafię przekonać się do tipsów choć chyba szybciej i zręczniej jest ich używać. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie w temacie paznokci, robisz może paznokcie akrylowe na formie? Jestem ciekawa czy zrobienie ich jest skomplikowane, da się tego nauczyć samemu czy trzeba iść na kurs?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat nie przepadam za tipsami, wolę szalony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey. Mam pytanie. Jak zanawiasz na tej stronie, bo tam widziałam ze nie ma waluty polskiej.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com