Stonowanie czy na kolorowo ? Hybrydy część kolejna - czyli coś co polubiłam.

00:35:00


Witajcie!
Post miał pojawić się wczorajszego wieczora, lecz nie dałam rady, nie wyrobiłam się ze wszystkimi wczorajszymi sprawami na czas. Przepraszam za to ogromnie. Ostatnio mam strasznie mało czasu na blogowanie, jednak staram się nie oddalać od mojego "drugiego domu" :) Dzisiaj mam, więc dla Was trzy stylizacje paznokcie z użyciem hybryd Cosmetics Zone . Mam nadziej, że przypadły Wam do gustu, no może nie wszystkie a chociaż jedna ;) 


Stylizacja 1 : Lakier hybrydowy CZ  042 NUDE + folia transferowa + ręcznie malowane wzorki
Stylizacja 2 : Lakier hybrydowy CZ PST 20 CAPPUCCINO + folia transferowa
Stylizacja 3 : Lakier hybrydowy CZ 013 FUCHSIA + lakier hybrydowy termo BPS 13 + cyrkonie

Top hybrydowy, bardzo fajnie nabłyszczył każdą ze stylizacji i sprawdza się świetnie również na kolorowych żelach. Dostępny TUTAJ(klik)

Hybrydy Cosmetics Zone dostępne są TUTAJ(klik)












You Might Also Like

9 komentarze

  1. Wszystkie stylizacje mi się podobają i widziałabym je na swoich pazurkach, jednak cappucino z folią urzekły mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta różowo fioletowa najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się te żywe kolory fuksja i lekki fiolet. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za nudziakami nie przepadam, bardziej podobają mi się fuksjowo-fioletowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te fuksjowe super! Poobserwuję cię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile warstw musiałaś położyć kolor cappuccino? :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com