Zmalujmy coś na pazurkach !

19:32:00


Witajcie!
Nie było mnie chwilę na blogu, więc postanowiłam nadrobić kilka swoich zaległości. Pokażę Wam w czterech wpisach co zamówiłam w sklepie BPS



Jako pierwszą chciałam zaprezentować farbkę akrylową w czarnym kolorze. Jest ona gotowa, rozcieńczona. Nie musimy, więc mieć przy sobie wody w naczynku, aby rozrzedzić tradycyjną farbkę. Po prostu bierzemy kawałeczek folii aluminiowej(lub coś innego), wylewamy odpowiednią ilość i możemy bez żadnych  problemów malować cuda na naszych paznokciach! :) 

Produkt znajduje się TUTAJ w cenie 5.99$






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .



You Might Also Like

1 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com