Zapachy inspirowane . Perfumeria Perfumik.pl | Coś co mi się spodobało !

11:54:00


Witajcie po dłuuuugim czasie!
Moja nieobecność była spowodowana pracą w salonie, w którym przed świętami był naprawdę kocioł, ale teraz wszystko będę nadrabiać :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję perfum z internetowej perfumerii Perfumik.pl .

Perfumeria Perfumik.pl , to sklep internetowy, który ma w swojej ofercie mnóstwo zapachów inspirowanych oryginalnymi perfumami typu :  Armani, Hugo Boss oraz wiele innych. Jeżeli jesteście ciekawe czy perfumy inspirowane znanymi markami są równie trwałe i czy są rzeczywiście identyczne, to zapraszam do dalszej części. 



Perfumiki przychodzą do nas zapakowane w tekturowe pudełeczka, które skrywają w sobie flakoniki o pojemności 33 ml. Na każdym z opakowań znajduje się logo perfumerii, numerek zapachu oraz skład chemiczny. Za 33 ml płacimy tylko 15 zł, więc nie jest drogo, ponieważ perfumy są naprawdę dobrej jakości i śmiało możemy je komuś sprezentować.



INSPIRACJA ZAPACHEM: CACHAREL* AMOR AMOR*
Ubrany w soczysty, a zarazem orientalny zapach, oddaje emocje towarzyszące miłości od pierwszego wejrzenia. Amor Amor in a Flash otwiera eksplozja świeżych nut mandarynki i brzoskwini. Następnie skórę pieszczą zmysłowe pocałunki czerwonego jabłka i białego karmelu. Ta intensywna kombinacja, wzmocniona orientalnymi akordami cynamonu i wanilii, urzeka serce i umysł.
Kategoria: kwiatowo - owocowo - orientalna
Nuty zapachowe: czerwone jabłko, morela, jaśmin, cynamon, drzewo sandałowe, karmel


Z tym zapachem miała styczność chyba większość z kobiet. Bardzo mi się spodobał kiedy pierwszy raz miałam okazję poczuć ten perfum w drogerii. Jest bardzo delikatny i zmysłowy! A zarazem potrafi się utrzymywać bardzo długo. Powiem Wam, że do złudzenia przypomina oryginał i jestem z niego bardzo zadowolona :)

INSPIRACJA ZAPACHEM: CALVIN KLEIN* EUPHORIA BLOSSOM*
Jest to zapach świeży, lekki i przede wszystkim kwiatowy.
Biała orchidea ze swą delikatnością i kruchą
świeżością zastępuje czarną i staje się główną bohaterką nowego zapachu.
Typ: świeży-kwiatowy
Nuta zapachowa: granatowe jabłko, tomel, zielone nuty, pomarańcza, kumkwat, kwiat lotosu, czarna orchidea, różowa peonia, bursztyn, ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe, piżmo.


Zapach jest identyczny, niczym nie odbiega od oryginału, jest tak samo delikatny, zmysłowy oraz długotrwały! Na szalu trzyma mi już podajże czwarty dzień i nadal pachnie tak samo jak pierwszego czy drugiego dnia noszenia go na szaliku! Jestem nim oczarowana! 

INSPIRACJA ZAPACHEM: HUGO BOSS* NUIT*
Ma symbolizować kultową `małą czarną` sukienkę i wieczory, podczas których chętnie ją nosimy. Skierowany jest do kobiet lubiących wyzwania. Zmysłowy aromat z pewnością docenią eleganckie kobiety, które mają wyrafinowany gust. Zapach rozpoczyna się nowoczesnymi i świeżymi nutami aldehydów i brzoskwini, które zostają wzbogacone o bardzo kobiece i kwiatowe serce.
Typ: kwiatowo-drzewny
Nuty zapachowe: aldehydy, brzoskwinia, białe kwiaty, jaśmin, irys, krystaliczny mech, kremowe drzewo sandałowe


Nuit, to ostatni zapach z całej trójki wybranej przeze mnie. Perfum pachnie identycznie jak oryginał HB. Jest delikatny i świeży, pasuje na każdą okazję. Jest idealny zarówno dla kobiety dojrzałej jak i młodziutkiej dziewczyny. 


*****

Bardzo proszę o poklikanie w poniższe linki! 






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Takie małe pojemności perfum to świetne rozwiązanie. Można je mieć w torebce i nie zajmują dużo miejsca :)
    Poklikałam i obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne takie perfumy, niedrogie a pachną podobnie jak oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie, że perfumy mają super wielkość tylko wolałabym, żeby to jednak były wersje oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam swoje 3 zapachy z Perfunik. pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco.
    Przy składaniu zamówienia można skorzystać z kodu rabatowego, ja wpisałam kochanyperfumik i dostałam - 10% ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com