Arganowa pielęgnacja cery. | Moje zamówienie z Chin.

22:59:00

Witajcie !
Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym pielęgnacji ciała oraz zamówienia z chińskiego sklepu internetowego. Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej ...

Odżywczy krem do twarzy z olejkiem arganowym 50ml
Informacje od producenta :

Opis produktu:
Odżywczy krem do twarzy z olejem arganowym głęboko nawilża skórę pozostawiając ją miękką, gładką, odmłodzoną. Dzięki bogatej zawartości składników aktywnych: oleju arganowego, oleju jojoba, d-panthenolu, kwasu hialuronowego, allantoiny, witaminy E, aloesu i masła shea krem poprawia jędrność i elastyczność skóry, nadając jej młody, zdrowy wygląd i promienny blask.
Opakowanie:
– 50ml
Sposób użycia:
Stosuj rano na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Testowany dermatologicznie.
Składniki:
Aqua, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Sodium Polyacrylate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexyl Cocoate, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Panthenol, Allantoin, Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool.
 Moja opinia:
Kremu tego używam na dzień pod makijaż. Cera po nałożeniu produktu jest odpowiednio nawilżona i miła w dotyku. Makijaż utrzymuje się na kremie przez cały dzień, nie są potrzebne żadne poprawki. Przyznam, że kosmetyk testowałam i nadal testuję z mamą już ponad miesiąc, a w opakowaniu pozostała jeszcze 1/4, co świadczy o tym, iż produkt jest wydajny.



Olejek arganowy 100%
 Informacje od producenta :

Opis produktu:
Olejek arganowy to nieocenione źródło piękna dla Twojej skóry. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), skwalan, karoteny oraz witaminę E korzystnie wpływa na odpowiednie nawilżenie, elastyczność oraz odżywienie skóry co pomaga zachować jej młody, zdrowy wygląd. Olejek arganowy ma wiele innych dodatkowych właściwości . Polecany jest również do wcierania w skórę głowy i końcówki włosów w celu ochrony przed działaniem słońca. Jest niezastąpiony w pielęgnacji zniszczonej skóry dłoni oraz kruchych paznokci..
Opakowanie:
30 ml
Sposób użycia:
Ciało: Nanieś kilka kropli olejku na twarz, szyję i dekolt, a następnie wmasuj delikatnie w skórę. Skóra głowy i włosy: Stosować przed umyciem głowy. Wetrzyj porcję olejku w skórę głowy i włosy, załóż czepek, a następnie owiń ręcznikiem. Po 20 minutach umyj głowę. Włosy: Niewielką ilość olejku rozetrzyj w dłoniach, a następnie wetrzyj w końcówki wilgotnych lub suchych włosów. Dłonie i paznokcie: Kilka kropli olejku wmasuj w skórę dłoni i paznokcie. Produkt nie zawiera substancji zapachowych. Produkt przebadany dermatologicznie.
 Moja opinia :
Olejku zaś używam na noc, ponieważ lubię mocno natłuścić moją cerę właśnie o te porze dnia. Mam cerę mieszaną ze skłonnością do niedoskonałości, więc można by pomyśleć, że nie powinnam używać tłustych kosmetyków. Właśnie, moja cera świetnie reaguje na oleiste kosmetyki do pielęgnacji. Olejek arganowy w pełni mnie zadowala. Pojawia się coraz mniej niespodzianek na mojej twarzy!



 *********************************************************


Z chińskiego sklepu dresslink.com , zamówiłam trzy rzeczy. Dużą, czarną torebkę, zestaw papierowych pilników oraz zestaw wzorników. Torebka jest świetna i wygląda tak jak na zdjęciach ze strony sklepu, jest jednak bardzo delikatna i wiem, że długo nie będzie mi służyć. Pilniki jak pilniki , a wzorkini zostaną wykorzystane do tworzenia nowych wzorków :) 















You Might Also Like

4 komentarze

  1. torba bardzo ładna :) właśnie czaję się na jakąś nową

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zamawiasz też z innej chińskiej strony ? , jaki czas oczekiwania ?
    Zapraszam również do mnie na bloga jestem nowa http://ukrywamsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię olej arganowy :) fajne zamówienie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com