Produkty do stylizacji paznokci AllePaznokcie.pl

13:56:00


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktów do stylizacji paznokci od firmy AllePaznokcie.pl . Pokażę Wam sześć pyłków, żel kolorowy z brokatem, oliwkę do skórek oraz remover do usuwania hybryd. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej części. 




Płyn służy do usuwania masy żelowej i hybrydowej, jednak jak się domyślacie-  żelu to on nie rozpuści , z hybrydą natomiast, radzi sobie świetnie. Zapach truskawki jest jest mocno wyczuwalny! Aceton rozpuszcza hybrydy w 5-10 minut, więc jestem zachwycona. Myślę, że będę go zamawiać w ilościach hurtowych :) 



Żel oczywiście nie jest kryjący, nadaje się jako dopełnienie do innego kolorku. Nie mam mu nic do zarzucenia. Utwardza się dobrze, po przemyciu nie jest matowy jak większość żeli. Pomimo swojej małej pojemności wystarczy na długo :)



Pyłków mamy sześć, każdy jest świetnym dopełnieniem ale też i urozmaicenie nudnego mani. Są one drobniutko 'mielone(?)' dzięki czemu można je łatwo wetrzeć w warstwę lepką hybrydy czy też żelu. Pięknie mienią się pod sztucznym światłem jak i w dzień. Można z nimi kombinować zdobienia na różne sposoby. W jednym z mani poniżej u,żyłam dwóch pyłków, z których zrobiłam gradient, myślę, że wyszło całkiem nieźle :)














Ostatnim z produktów jest oliwka do skórek o zapachu migdału. Pięknie pachnie i nawilża suche skórki. W swoich zbiorach mam również oliwkę o zapachu brzoskwiniowym , dawno temu skończyła mi się również o zapachu frezji, jednak to była woń, która najmniej przypadła mi do gustu ;) 







You Might Also Like

11 komentarze

  1. alllee super te brokaty!!! <33 Piękne paznokietki :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne propozycje paznokciowe. Pyłki wyglądają pięknie. Najbardziej zainteresował mnie płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te pyłki ;) fioletowy najlepszy :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne brokaty :D uzywalam kiedys do zdobien na paznokciach zelowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak z kolorowymi lakierami hybrydowymi oraz bazą i topem? Są też tak dobre?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne mani !!! Brokaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te pyłki ; zwłaszcza fioletowy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego żelu używasz do przedlużania paznokci ?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com