Born Pretty Store

18:29:00


Witajcie!
Przychodzę do Was po bardzo długiej nieobecności. Niestety w moim życiu działo się ostatnio wiele złych rzeczy, spraw, dlatego też nie mogłam uczestniczyć w blogosferze. Na szczęście wszystko wraca już do normy i działamy dalej z blogiem :) 
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam zawartość paczuszki od internetowego sklepu Born Pretty Store.


Hybrydy BP. Wybrałam do przetestowania w kolorze białym oraz różowego złota. Pojemność buteleczki to 10ml, więc jest dosyć sporo produktu, znajdziemy go TUTAJ(biała) i TUTAJ(złota) w cenie 6.58$
Cena jak i pojemność zachęcają do zakupu, ale czy warto ? Odpowiadam: warto. Hybrydy są naprawdę dobre jakościowo, świetnie się nakładają, nie filcują się w lampie jak to czasem bywa z tego typu produktami i trzymają długo. Osobiście noszę lakiery żelowe na paznokciach najdłużej dwa tygodnie i tak również nosiłam i te, cały ten czas do momentu zdejmowania, trzymały się bez żadnych odprysków!

________________________________________


Kolejną hybrydą , którą wybrałam do testów jest hybryda z serii "CAT EYE". Niestety nie zobaczycie stylizacji z jej użyciem, ponieważ nie otrzymałam w zestawie magnesu do tworzenia wzorków i nie mogłam zrobić nią pazurków. 
Posiadam produkt o pojemności 5ml, ale dostępne są również 10ml. Lakier znajdziecie TUTAJ , w cenie 4.86$

________________________________________


Ostatnim produktem, który wybrałam jest zestaw przeźroczystych wzorników, które znajdziecie TUTAJ w cenie 4.00$. W zestawie znajduje się 10 wzorników z 20. "paznokciami", więc jest ich sporo. Każda lakieromaniaczka, posiadająca w swoich zbiorach ogrom lakierów powinna się zaopatrzyć we wzorniki :) 































Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .





You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo trudno jest znaleźć dobry lakier BIAŁY bo albo nie kryje tak jakbyśmy chciały albo jest za gęsty albo za rzadki. Dobrze, że trafiłaś na dobry produkt w dobrej cenie... i, że WARTO kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kryje ładnie już przy pierwszej warstwie :) i się nie filcuje, bo miałam inne i były masakryczne, a z tego jestem ogromnie zadowolona :)

      Usuń
  2. O tak,biały dobry lakier jest rzadkim zjawiskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki aby wszystko się ułożyło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam hybryd, ale gdybym używała to na taką biel mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sa białe buteleczki to nie widac na pierwszy rzut oka co jest w srodku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :) Słyszałam o tym sklepie, dużo tam fajnych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com