Lady Queen - recenzja z opóźnieniem ;)

14:39:00


Witajcie!
Dzisiaj w poście pokażę Wam, co znalazło się w mojej ostatniej paczce od sklepu LadyQueen.com, któa doszła do mnie już baaaardzo dawno temu ale niestety nie miałam czasu żeby wcześniej wszystko pokazać . Zamówiłam całą rolkę szablonów do przedłużania paznokci, szczoteczkę do zgarniania pyłu z paznokci oraz dwa wzorniczki. 


Na rolce znajduje się 500 sztuk szablonów do przedłużania paznokci. Szczerze mówiąc, na początku byłam sceptycznie do nich nastawiona, ponieważ są krótkie, jednak po pierwszym użyciu przekonałam się do nich i myślę, że jak tylko skończą mi się to zamówię kolejną rolkę :) 

Znajdziecie je TUTAJ(klik)


Szczoteczka jak szczoteczka, nie trzeba dużo o niej pisać. Świetnie wyprofilowana rączka idealnie leży w dłoni, włosie jak na taki gadżet jest naprawdę przyjemne.

Znajdziecie TUTAJ(klik)


Na wzornikach znajdują się 24 tipsy, na których możemy robić przykładowe stylizacje paznokciowe, wzorki czy też po prostu prezentować kolorki lakierów. Oczywiście obok każdego tipsa znajdziemy odrobinę miejsca na opisanie kolorków.

Znajdziecie TUTAJ(klik)

















Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super, takie gadżety bardzo bo mi się przydały :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie szablonow :( nie nauczylam sie pracowac na nich, szczoteczka do twarzy sluzy mi do usuwania pylkow z paznokci po pilowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio takie wzorniki w chińskim sklepie; chyba też sobie takie sprawię

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taką szczoteczkę, ale w kolorze fioletowym :D uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne gadżety, zawsze się przydadzą :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com