Nawilżamy naszą cerę i ratujemy rzęsy oraz brwi!

14:44:00



Witajcie!
Dwa miesiące temu otrzymałam paczuszkę z kosmetykami od Diagnosis.pl . Znalazły się w niej dokładnie dwa produkty, a mianowicie nawilżający krem do twarzy oraz odżywkę do rzęs/ brwi. Jeżeli jesteście ciekawe czy produkty się sprawdziły, to zapraszam do dalszej części posta.



Regital Lash. Serum pobudzające wzrost rzęs i brwi
Informacja od producenta:

Dłuższe, gęstsze, mocniejsze rzęsy w ciągu 6 tygodni
Korzyści:
Dłuższe, gęstsze, mocniejsze rzęsy w ciągu 6 tygodni
Testowane dermatologicznie
Nie zawiera substancji zapachowych
Nie rozpuszcza kleju do rzęs
Sposób użycia:
Regital Lash aplikujemy jednym po­ciągnięciem wzdłuż linii rzęs górnej powieki, u nasady rzęs (tak jak eye­liner).
Stosujemy raz dziennie – wieczorem.
Oczy powinny być czyste, bez maki­ja­żu, soczewki kontaktowe wyjęte.
Regital Lash można stosować rów­nież do brwi.

Pojemność 3ml

Chronić przed dostępem dzieci. Nie stosować do oczu. Zaprzestać stosowania jeśli pojawi się zaczerwienienie lub podrażnienie. W przypadku gdy objawy nie ustępują należy skonsultować się z lekarzem.

Moja opinia:
Niestety nie zrobiłam zdjęć przed i po kuracji, ale mam nadzieję, że uwierzycie mi na słowo. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego typu produktów, jedna po jakimś czasie używania owego kosmetyku, zauważyłam poprawę kondycji moich brwi. Nowe włoski wyrosły w miejscach, w których nie chciały do tej pory rosnąć! Preparatu używałam tylko na brwi, ponieważ rzęsy są ładne i w stu procentach odpowiada mi ich długość oraz gęstość ;) 




Dobry krem nawilżający do twarz Hydrotone Lite z kwasem hialuronowym 
Informacja od producenta :

Opis produktu:
Lekki krem nawilżający z kwasem hialuronowym do twarzy i szyi na dzień i na noc. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, krem doskonale łagodzi uczucie przesuszenia skóry. Doskonale się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na powierzchni twarzy (oil free).
Rodzaj cery:
cera normalna, tłusta
Korzyści:
Długotrwałe nawilżenie
Skóra miękka i wygładzona

Opakowanie:
50 ml
Sposób użycia:
Przemyj twarz Gentle Cleanser, a następnie nanieś krem na skórę twarzy i szyi. Delikatnie rozsmaruj. Produkt nie zawiera substancji zapachowych.
Moja opinia:
Krem ma bardzo zbitą konsystencję i ciężko go wycisnąć z tuby. Pomimo swojej konsystencji, jest bardzo lekki i szybko się wchłania, świetnie nawilża buźkę. Jeżeli użyjemy go na noc to efekt nawilżenia utrzymuje się do rana! Często używam tegoż kremu jako bazę pod podkład, na której cały makijaż świetnie trzyma się przez cały dzień. Z kosmetyku jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam każdej z Was :)









You Might Also Like

1 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com