BangGood.com - moje zamówienie

14:34:00


Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać co znalazło się w mojej ostatniej paczce od sklepu internetowego BangGood.com . A mianowicie, zamówiłam rzeczy, które używam na co dzień z racji wykonywanego przeze mnie zawodu - kosmetyczki. 

Zamówiłam zestaw do odpychania i wycinania skórek ze stali nierdzewnej - jestem z niego bardzo zadowolona, wybrałam również dwa zestawy tipsów : mleczne oraz przeźroczyste, dodatkowo w paczce pojawił się wybrany przeze mnie top, niestety pomimo tego, że daje on naprawdę piękny efekt na hybrydzie czy kolorowym żelu, po kilku użyciach zrobił się z niego wielki "glut" w buteleczce. 












You Might Also Like

6 komentarze

  1. Szkoda, że lakier zgluciał. U mnie top coaty też często tak kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie ,uwielbiam ten sklep :D Już chyba to każdemu piszę haha
    Szkoda że zgęstniał :/

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten top łączy sie z innymi lakierami,np. modena, chiodo, semilac? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatne zakupy, ja też ostatnio kupiłam kilka rzeczy do paznokci: gąbeczki do stempli, lakier hybrydowy kameleon, oraz sztuczne paznokcie 50 szt na takiej śrubie - jako wzornik. Teraz w wakacje może uda mi się stworzyć jakieś ciekawe wzorki. Też jestem kosmetyczką ale nie pracuję w swoim zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dodatkowo na banggood można wykorzystać punkty oraz zwrot za zakupy do 6% wartości zamówienia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com