Manicure hybrydowy | Cosmetics Zone

22:00:00


Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z tematem hybrydowym. Wiele z Was używa tylko tej techniki zdobienia, ponieważ jest wygodniejszą wersją klasycznych lakierów i nie trzeba czekać z łapkami w górze aż wyschnie emalia na naszych pazurkach. 
Na polskim rynku paznokciowym jest już wiele firm, które oferują lakiery hybrydowe. Jedne są godne uwagi ze względu na swoją jakość, drugie zaś nie. Dzisiaj jednak pokażę Wam te, które jak dla mnie są godne uwagi i polecania oraz są dobre jakościowo. O jakiej firmie mowa ? Cosmetics Zone, lakiery dobre jakościowo za świetną cenę.

Hybryd CZ używam już od jakiegoś czasu. Lakiery pomimo tego, że są dosyć lejące, świetnie kryją i nie zalewają skórek. Na pazurkach utrzymują się długo w idealnym stanie, więc nie musimy się martwić o zły wygląd naszych dłoni. :)






















You Might Also Like

4 komentarze

  1. hmm, chyba te delikatne kolory mi się podobają, bo za taką zielenią to ja nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te drugie paznokcie, ta brzoskwinka do mnie mnie przemawia. <3 Aż chciałoby się móc zapuścić paznokcie, ale w pracy nie jestem w stanie ich zapuścić, bo non stop się łamią, więc mogę pomarzyć. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentuje się Neon Yellow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podoba ta pierwsza stylizacja, zapewne przez ten neonowy kolor, jakiś czas temu kupiłam sobie semilaca w podobnym odcieniu i teraz za każdym razem nim maluje haha

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com