Paznokcie z Sensique

22:36:00


Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam swatche lakierów do paznokci od firmy Sensique. Pokażę kolorki na wzorniku w nie na pazurkach, ponieważ już od dłuższego czasu nie używam zwykłych lakierów tylko hybrydy i żele, które są dla mnie zdecydowanie bardziej praktyczne :) 


Lakiery Sensique nie zmieniły swej konsystencji ani też krycia od czasu kiedy ich używałam. Świetnie się rozprowadzają, dobrze kryją, szybko schną. Kolory są bardzo nasycone i wyraźne. 
A lakiery trafią na pewno w dobre ręce :) 












You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam trzy takie zestawy i zdecydowanie kolorystycznie najwięcej podobają mi się Burgundy ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com