Manicure hybrydowy - prezentacja kolorów | MakeAR

12:20:00


Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka kolorków lakierów hybrydowych marki MakeAR. W zestawieniu znalazło się sześć odcieni. Producent ma w swojej ofercie około 300. kolorów, więc na pewno każda z nas trafi w swoje gusta. 
Ja jestem ogromnie zadowolona za każdym razem z wybranych kolorów, z konsystencji, trwałości i jakości. Polecam każdej Kosmetyczce :)



599-klik
601-klik
545-klik

589-klik
564-klik
S18-klik



S18

589

589

599, 601

545, 564






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Lakiery wyglądają przepięknie! Najbardziej w moje gusta trafił numer 589 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie ale 300 kolorów? Ta ilość zdecydowanie powala :) Nie wyobrażam sobie już życia bez manicure hybrydowego :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jest ilość, która pozwla wybrać pełen zakres odcieni konkretnej barwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. 300 kolorów?! To nie wiem czy umiałabym się zdecydować które wybrać ;(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com