Manicure hybrydowy | Victoria Vynn

15:55:00


Witajcie!

Jakiś czas temu dotarły do mnie produkty marki Victoria Vynn. Hybrydy, bonder, baza, top, klipsy do zdejmowania lakiero-żeli oraz katalogi z produktami. 


Producent ma w swojej ofercie mnóstwo kolorków do wyboru oraz trzy rodzaje produktów.
My dzisiaj zajmiemy się 4. stopniowym systemem paznokci hybrydowych. 

4 STOPNIOWY SYSTEM GEL POLISH SOAK OFF
WZMOCNIONA PRZYCZEPNOŚĆ I WYDŁUŻONA TRWAŁOŚĆ STYLIZACJI
efekt po zastosowaniu preparatu Tape Bond.
Twarda stylizacja, zbliżona do żelowej
Polecana dla naturalnej płytki, szczególnie tzw. trudnej
Długotrwały efekt wysokiego połysku
Brak efektu zarysowania, odprysków i ścierania
Trwałość stylizacji – jak żel – do 4 tygodni
Formuła żelowa – lakierowa
Precyzyjne aplikacja płaskim pędzelkiem
Aplikacja z Tape Bond, bez konieczności matowienia płytki
Usuwanie z piłowaniem topu i kompres ok.15 min.
Utwardzany w lampach: UV, LED, CCFL
Alternatywa dla stylizacji żelowych
Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3 stopniowy SYSTEM HYBRID oraz 4 stopniowy SYTSTEM SOAK OFF. Gel Polish Cololor zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.

Czy jestem zadowolona z jakości hybryd Victoria Vynn? Tak. Lakiery mają piękne wykończenie, określiłabym je jako kremowe. Kolory świetnie kryją już przy pierwszej warstwie. Top pięknie nabłyszcza całą stylizacje i utrzymuje połysk przez długi czas. 
Produkty nadają się dla początkujących jak i doświadczonych stylistek paznokci. Na pewno niejednej przypadną do gustu.















































You Might Also Like

6 komentarze

  1. hybrydy są świetne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie mani !!! Ja dopiero niedawno zaczęłam mojà przygodę z hybrydami i już popłynełam !!! Manicure hybrydowy jest rewelacyjny!!! Nie testowałam ale słyszałam o lakierach Victorii Vynn, maja dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i ładne połączenie kolorów i wzoreczek na serdecznym bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie połączyłaś kolorki :D Oba zdobienie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne :) Bardzo mi się podobają :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wzory, bardzo mi się podobają :) Ja niestety jeszcze nie odkryłam manicure hybrydowego u siebie, ale mam nadzieję że wkrótce się to zmieni :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com