Produkty do stylizacji paznokci | AllePaznokcie

00:03:00


Witajcie !

Nie było mnie tutaj jakiś czas, ale rozumiecie - praca. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją produktów firmy AllePaznokcie.pl . Pokażę Wam z bliska 4 piękne pyłki, cyrkonie Swarovskiego, naklejki wodne oraz 3D, dwie hybrydki.

Każdy ma swoje zdanie na temat lakierów hybrydowych AP, ja mam dobre. Testowałam już kilka produktów z serii lakiero-żeli i jestem na TAK. Utrzymują się równie świetnie jak produkty innych firm. Jeżeli chodzi o pyłki, to jestem zachwycona efektem tafli(srebrnym) oraz syrenką, która mieni się na czerwono-żółty kolorek, świetnie wcierają się w warstwę dyspersyjną i pięknie błyszczą. Kamienie Swarovskiego są genialne i to chyba wystarczy na ich temat :) Nic więcej nie trzeba dodawać :) Naklejki wodne i naklejki 3D są świetną alternatywą na ozdobienie zwykłego, nudnego manicure. Wodne mają świetną pigmentację i pięknie wyglądają na każdym kolorku, 3D wbrew pozorom, nie odstają od płytki paznokcia i nie odklejają się . 

















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne cieniowanie na tym mani z piórkiem! Ja robiłam ostatnio zółto zielone na semilacach :) ale nie pomydlałam o naklejkach! Nadrobir to przy kolejnym.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie naklejki jak te pierwsze, tylko motylki. Ale piorka super wygladają, a z tym cieniowaniem to już w ogóle... :)

    Obserwuję, będzie mi miło jak wpadniesz do mnie :)
    http://adorianna.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com