Klipsy do ściągania hybryd | Victoria Vynn

14:48:00


Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z pewnym przydatnym gadżetem, a mianowicie z klipsami do zdejmowania masy hybrydowej firmy Victoria Vynn

Wiele z nas zawsze używało metody z pazłotkami, nie ukrywajmy, że jest dosyć czasochłonne, ponieważ wpierw musimy przygotować waciki, następnie folię aluminiową i tak owijać każdy palec. Producent VV ułatwia nam tę czynność, wystarczy przygotować waciki nasączone acetonem i nakładać klipsy na palce. Klipsy są wielokrotnego użytku a folia niestety nie ;) Tak, więc uważam, że warto wydać jednorazowo 20 zł za taki gadżet, który posłuży nam przez bardzo długi okres czasu.

Zdecydowanie polecam każdej kosmetyczce zakup owego produktu, który ułatwia nam codzienną pracę :) 

Koszt : 20zł/10szt
Dostępny : tutaj(klik)










You Might Also Like

7 komentarze

  1. Warto mieć :)
    Rozejrzę się za tymi klipsami na pewno bo folia już naprawdę staje się uciążliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy gadżet w szczególności dla tych, co cały czas robią sobie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu mam to w głowie na liście planów zakupowych, ale jak to ja zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam chińskie klipsy. Ostatnio tylko taka metodą ściągam hybrydy. Z folią jest za dużo bałaganu, a gotowe folie wcale do najtańszych nie należą. Takie klipsy to dużo lepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ba razie używam folii. Myślałam o klipsach, ale słysząłam różne opinie, że się zsuwają, nie trzymają i itp. no ale to raczej zalezy od klipsów, więc obejrze te :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje semilaci zawsze sciagam removerem i potem nakładam fole aluminiową i schodza bardzo łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com