Konturowanie twarzy na mokro z KOBO

12:05:00


Witajcie!

Każda z nas- a przynajmniej większość, uwielbia makijaż i wszystko co z nim związane. Eksperymentujemy z podkładami, korektorami, pudrami i innymi kosmetykami. Ja osobiście uwielbiam produkty do konturowania twarzy. Testuję ich naprawdę dużo, kiedy marka Kobo wprowadziła je w postaci "mokrej", ucieszyłam się, ponieważ konturowanie takli produktami jest naprawdę przyjemne a przy okazji delikatne i subtelne. Hmmm czy produkt od Kobo spełnił moje oczekiwania ? 

Kosmetyk jest dosyć ciężki do konturowania całej twarzy i bardzo go czuć, że jest coś nałożone. Z paletki używam tylko dwóch kolorów, beżowego do rozświetlania łuku brwiowego i oczyszczenia go z produktów do stylizacji brwi, oraz jaśniejszej i chłodniejszej wersji brązu do konturowania noska. Nie używam do konturowania policzków, ponieważ bardzo ciężko się go rozciera na większej powierzchni twarzy z racji tego, że szybko zastyga i pozostawia plamy. Jednak do rozświetlania łuku i do konturowania nosa, sprawdza się świetnie :) Niemniej jednak nie jest, to produkt, który zadowala w stu procentach.

Cena : 19.99 zł/ 12g
Dostępny : Drogerie Natura









You Might Also Like

3 komentarze

  1. Czyli pół na pół :)
    Ja zawsze boję się używać takich produktów.
    Miałam coś podobnego z Wibo, takie 4 w 1 i totalnie się nie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie wychodzi konturowanie na sucho, a co dopiero na mokro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. konturowanie to zupelnie nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com