Fotorelacja ze spotkania z Victorią Vynn

22:26:00


Witajcie!

Z góry przepraszam, że dawno mnie tutaj nie było, ale miałam masę spraw na głowie odnośnie własnej działalności gospodarczej, a mianowicie salonu kosmetycznego :) Ten wpis miał pojawić się już dwa miesiące temu, lecz nie dałam rady :/ 

Dziesiątego października, odbył się pokaz i szkolenie w Bydgoszczy, które było zorganizowane przez przedstawicieli marki Victoria Vynn. Panie Instruktorki jak i Panowie przedstawiciele VV, dokładnie zaprezentowali i opowiedzieli o wszystkich produktach Victorii. Przyznam, że już dużo wcześniej wiele czytałam o produktach tejże marki i testowałam już hybrydy, jednak ogromnie się cieszę, iż na żywo mogłam dowiedzieć się jeszcze więcej.  

Wszystkie Panie opowiedziały o swoich przygodach z hybrydami jak i żelami VV. Oczywiście spotkanie nie obyło się bez nagród i prezentów od Reprezentantów VV. Cały zjazd przebiegł w miłej i luźnej atmosferze, było mnóstwo śmiechu i żartów, jak przystało na takie spotkanie - był również mały poczęstunek . Na koniec szkolenia, każda z uczestniczek otrzymała certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu :) 



(WSZYSTKIE ZDJĘCIA POCHODZĄ FB FACEBOOK'OWEGO MARKI VICTORIA VYNN, PONIEWAŻ MOJE GDZIEŚ SIĘ ZAGUBIŁY :( )











You Might Also Like

2 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com