Prezenty z dalekich krajów

00:40:00


Witajcie ! 

Dzisiaj chciałam pokazać Wam zawartość paczuszki ze sklepu Prezentyzdalekichkrajow.pl . Odnośnie sklepu , jest to sklep internetowy typu "chińskich sklepów internetowych" takich jak np, Born Pretty Store . Może nie ma takiego dużego asortymentu jak w BPS, ale każdy coś dla siebie zawsze wybierze :) 

Ja postawiłam na pędzelek do żelu i stojak na pędzle. 
Pędzel ma małe gabaryty, ale nie przeszkadza mi to w pracy z ni, ponieważ wygodnie leży w dłoni i jak najbardziej sprawdza się w stylizacji paznokci metodą żelową. Można nim świetnie podjechać żelem pod skórki, których nie zalejemy.
Stojak natomiast prezentuje się świetnie na biurku kosmetycznym! Jest elegancki i jednocześnie bardzo uroczy dzięki swojemu kształtowi serduszka. Ma otworki na 12 pędzli, dzięki niemu możemy utrzymać wszystko w idealnym porządku na stanowisku pracy. Jednak trzeba uważać żeby nie trącić go ręką podczas swoich obowiązków, ponieważ wszystko może się z niego wysypać.

Ogólnie podsumowując, polecam serdecznie sklep ! :) I życzę powodzenia prowadzącym w dalszym rozwijaniu się !











You Might Also Like

5 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com