19:34:00

Konturowanie twarzy | KOBO PROFESSIONAL matt bronzing & contouring powder


Witajcie! 
Tym razem przychodzę do Was z produktem do konturowania twarzy firmy KOBO PROFESSIONAL. Zużyłam już chyba z 10 opakowań tego pudru !


INFORMACJA OD PRODUCENTA :
Matowy,brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej,zdrowej opalenizny.
Idealny do kreowania „cienia” na twarzy. Polecany do konturowania,modelowania twarzy i ciała.

MOJA OPINIA:
Tak jak wspomniałam wyżej, zużyłam już chyba z 10 opakowań tego pudru! Uwielbiam ten kolor, dla mnie pasuje idealnie - 311 NUBIAN DESERT. Przeszłam przez wiele produktów do konturowania, które potem lądowały (i kolejne nowe na pewno też) u mojej Natalki, ponieważ "coś" mi w nich nie pasowało i wtedy powrót do mojego pudru KOBO. Kolorek jest na twarzy chłodny, daje piękne wykończenie, utrzymuje się u mnie cały dzień, od 6. rano do wieczora, czyli tak jak przygotowuję się do pracy i wracam z niej wieczorem do domu. POLECAM !!!

Pojemność: 9 g
Cena: 23.99 zł
Tutaj kupisz: >klik<


Lubicie konturować buźkę? :) 
Ps. Czekam na moje zamówienie z cocolita.pl , będą kolejne recenzje .

1 komentarz:

Jeżeli mnie zaobserwujesz, daj znać o tym w komentarzu :) Na pewno wpadnę na Twojego bloga :)

Copyright © Co ona zmalowała , Blogger